Polévka z hlívy ústřišné alá držková

SUROVINY:
150 g hlívy ústřičné
1 cibule
3 stroužky česneku
silný masový vývar
1/2 lžičky sladké mleté papriky
1/2 lžičky pálivé mleté papriky
majoránka
sůl a pepř
2 lžíce hladké mouky
olivový olej

POSTUP:
Jemně nakrájenou cibuli zpěníme na oleji, po chvilce přidáme na nudličky pokrájenou hlívu a restujeme. Přidáme prolisovaný česnek, mouku a obě papriky. Ještě krátce orestujeme, zalijeme vývarem, osolíme, opepříme  a vaříme asi 20 minut. Před koncem přidáme majoránku.

Doba přípravy: 40 minut
Počet porcí: 4
Orientační cena: 30 Kč



JAK HLÍVA ÚSTŘIČNÁ POMÁHÁ

  • snižuje hladinu cholesterolu v krvi
  • upravuje krevní tlak a tím eliminuje i nepříjemný vysoký oční tlak, který je častým jevem u lidí trpících cukrovkou
  • posiluje imunitní systém a pomáhá předcházet infekčním chorobám
  • uvolňuje ztuhlost kostí, svalů a šlach
  • napomáhá lepší průchodnosti, elasticitě cév a tepen, chrání srdce
  • zpevňuje žilné stěny a tím pomáhá bojovat se křečovými žílami
  • upravuje peristaltiku střev a harmonizuje trávící trakt
  • pomáhá při léčbě kožních ekzémů, alergií a bradavic
  • podporuje přírodní cestou správné fungování organizmu
  • doplňuje tělu potřebné látky
  • vhodné užívat během rekonvalescence a pro získání vitality a energie
  • vhodné pro diabetiky, bezlepkovou dietu, těhotné a kojící ženy 

http://myfashionworldafashionblog.blogspot.cz/


Komentáře

  1. Dnes jsem jí dělala je naprosto výborná, doporučuji!!

    OdpovědětVymazat
  2. tento recept se stal v naší hrodině hitem, oravdu moc za něj díky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě neskutečně těší :) Miluji vaření a jsem šťastná, že polévka má uspěch.

      Vymazat
  3. Dělala jsem z dvjité dávky pro mé chlapy, kteří moc huby rádi nemají, ohlasila jsem zprvu jen, že jde držkovou polévku, nepoznali vůbec nic :D :D ale přiznala jsem se, až tehdy, když manžel ještě vyškrávál kastrol s rčením, jak dlouho jsem ty držťky vařila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je bezvadné :D Váš příspěvek mě velice pobavil :) Jsem moc ráda že chutná!

      Vymazat
    2. hlívu jím ted pořád a musím říci, že polevka je vynikající

      Vymazat
    3. Také jsem hlívě přišla na chuť :) Každý čtvrtek máme u nás ve městě trhy a tak není týden kdy bych si ji nekoupila :D Když zadáte na tomto blogu do vyhledávače ,,hlíva,, tak Vám vyjede mých 11 receptů z hlívy :) Dále jsem ujetá na žampiony. Receptů z žampionů je tu 40 :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky